Klachtenprocedure

Assurantietussenpersoon Happy Verzekerd hecht waarde aan een goede relatie met haar klanten. Onze dienstverlening is erop gericht om deze relatie in stand te houden. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de dienstverlening van Assurantietussenpersoon Happy Verzekerd. Bent u niet tevreden dan kunt u een klacht indienen.

Een klacht indienen

U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of via de e-mail indienen. Vermeld in uw klacht in elk geval uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, polis- of schadenummer en een omschrijving van uw klacht. U kunt uw klacht voorleggen aan:

Assurantiekantoor Happy Verzekerd
Buizerd 15
7731 KH OMMEN
Telefoon: 06-40651986
E-mail: info@happyverzekerd.nl

Binnen 5 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw klacht sturen wij u een inhoudelijke reactie. Mochten wij meer tijd nodig hebben om inhoudelijk op uw klacht te reageren, dan brengen wij u daarvan op tijd op de hoogte. 

Kifid

Mocht het oordeel van Assurantietussenpersoon Happy Verzekerd onverhoopt niet tot uw tevredenheid stemmen, kunt u zich wenden tot:

Stichting Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon: 070 – 333 89 99
Website: www.kifid.nl
E-mail: consumenten@kifid.nl